poniedziałek, 16 grudnia 2013

Beautiful

Zbliża się czas studniówek, jako, że ja sama w tym roku (w sumie to jeszcze w przyszłym) będę miała swój wielki dzień przygotowania już rozpoczęłam poniekąd. Sznupię, szukam sukienek, dodatków i pomysłów na to co chcę, co pasuję a co nie... Ja mój projekt zaniosłam już do krawcowej do szycia, natomiast oglądając zdjęcia znalazłam kilka takich, które mogą się też spodobać komuś innemu :) Moje propozycje:

Studniówka to bal, ja zawsze marzyłam o długiej sukni i już od kilku lat myślałam jak to ma wyglądać, dlatego w moich propozycjach znalazły się długie suknie, modne teraz asymetryczne i baskinki, w których się zakochałam, mimo, że kiedyś uważałam że są brzydkie...
Moim faworytem jest sukienka z baskinką w pięknym kolorze nude, z ciemną wstawką pod biustem i złoto-cekinową górą. A Waszym? :)












8 komentarzy:

  1. Dziękuje ;)) W sumie to tylko włosy, odrosną.. są krótsze troche, bo mam kręcone i rzadko prostuje ;) I nie chce farbować, bo ciągle zmieniam kolor.

    OdpowiedzUsuń
  2. marzy mi sie taka dluga do ziemi, jak księżniczka.
    wszystkie które pokazalaś są piekne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tych, co zaprezentowałaś wybrałabym albo tą pierwszą, albo niebieską długą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza suknia jest przepiękna <3
    był problem z obserwowaniem, ale już jest ok :)

    http://pannaem-pannaem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta miętowa jest cudowna! :)

    http://hiddenndreamms.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwsza i ostatnia są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza sukienka to mój absolutny faworyt!

    OdpowiedzUsuń